banner

Tusa lava poo le a le ituaiga masini e-sikareti e te umia, sui levili sikaleti eletiseo le a avea ma vaega o lou olaga i aso taitasi.Ina ia faatumauina le tofo sili ona lelei ma le faʻatinoga, e tatau ona e suitulaga i totonu o lau tane VAPE poʻofaiga pusa asui nai aso uma pe sili atu.

Ae, e pei o le tele o isi vaega osikaleti eletise, o lo'o i ai se auala sa'o e sui ai le sikaleti eletise pe a e mana'o i le poto sili ona lelei - ma o le mea lena e te a'oa'oina mai le faitauina o lenei tusiga.O lea la, o afea le taimi talafeagai e sui ai sevili sikaleti eletise?E fa'afefea ona sui le vili pe afai e te mana'o e maua ai le tofo sili ma tumau i le umi e mafai ai?Tatou maulu ma tali au fesili.

 

E fa'afefea ona ou iloa le taimi e sui ai le vape coils

 

O le a la, o afea e tatau ai ona sui leVape coil?O le tali puupuu, a e le toe fiafia i le tofo, ua oʻo i le taimi e sui ai lau vili.Pe a te'a le vili i lona maualuga, e mafai ona e matauina le suiga o le tofo o lo'o i lalovaping:

 

E mafai ona e mauaina o le tofo o lousuauu e-sikaretiamata ona leai se fa'amatalaga;E le toe mafai ona e tofo i tofo maaleale o lauSua Vape e sili ona fiafia i ai.

E mafai ona e iloa e foliga mai ua sili atu le suamalie o lau vape, ma o le suamalie ua faʻateleina i le tulaga e sili atu ai isi.manogi vape.

Atonu e te matauina o lauvapingua amata ona manogi mu.O le mu e ono pei o le caramel loloto, pe toetoe a pei o le asu.

E mafai fo'i ona e maitauina le ita po'o le fufusi i tua o lou fa'a'i a'o e vape pe a matua mu leaga le va'a po'o le fa'avevela o le vape.Afai na e faʻaaogaina le vili mo sina taimi ma e te oʻo i le ita o le faʻaʻi e te le o lagona i le vili fou, e mautinoa lava o le taimi e sui ai le vili.

 

O le olaga o sevili sikaleti eletisee fa'atapula'a, ae o le mea moni ua amata ona fa'aitiitia le lelei o le tofo e le o lona uiga e tatau ona e sui vave le coil.Afai e te suiVape coilsi aso uma, e mafai ona taugata.Afai ua amata ona sui le tofo o le coil - ae o loʻo e fiafia pea i lona faʻatinoga atoa - e mafai ona e faʻaauau pea ona faʻaogaina le coil seia e le toe fiafia i ai.

 

E fa'afefea ona fa'aumi le vape coil

 

Afai e te le faamalieina i le ola tautua o au Vape coils ma manaʻo ia umi, e tatau ona e suʻesuʻeina le mea e mafua ai ona mu.A mu le Vape coil, e lua mafuaaga e mafai ai.Vapeo mea o totoe e fa'aleagaina ai le fa'avela o le u'amea, po'o le mu le totonugalemu o le pulu.O le taimi lava e te iloa ai pe o le faʻafitauli o loʻo i luga o le vevela poʻo le wick, o le a e iloa le mea e tatau ona suia e faʻalautele ai le ola o le coil.

 

E fa'afefea ona E iloa pe aisea ua mu ai au vili

Ina ia iloa le mafuaaga o se muvape coil, va'ai i le pito i luga ole vili pe a uma ona aveese mai le tane.Afai e uliuli le mea fa'avela o le coil, e iaiasu suauuo totoe o le manaʻoga e sui le coil.Afai e susulu pea ma iila le mea vevela, atonu e te le faamalieina i le tofo o le u'amea ona ua mu le vavae.

 

Auala e Vape mo le maualuga o le ola coil

O mea uma e-liquid e tu'u ai toegavili sikaleti eletise, ae o le sucralose suamalie e leai se suka o le sucralose e sili ona tuusaʻo mo le leaga o le ola o le coil.Afai o totoe o le vape o le mafua'aga lea o le vave mu o lau coil, e te fiafia i le ola umi o le coil pe a e sui i le vape e le suamalie.

 

Afai e te faʻaaogaina le suamaliee-suavai, o lau Vape coils e mafai ona tumau mai aso i vaiaso.Afai e amata ona mu le vili pe a uma ni nai vaiaso o le fa'aoga, masalo o le ola vili pito sili lea ona umi e te fa'amoemoeina.

 

Ae peitaʻi, afai e te iloa o loʻo mumu pea le vavae o le uʻamea pe a maeʻa ni nai aso o faʻaoga, e le masani ai.E mafai ona ta'u mai ai o lau e-sikareti e tele naua le malosi pe le o sa'o le suiina o le vili.O le a tatou talanoaina pe faapefea ona sui levili sikaleti eletisei nisi auiliiliga mulimuli ane.Peita'i, o le taimi lava e fa'apipi'i ai le vili fou, e taua le fa'amautinoaina o le masini e fa'atu i taimi uma i le malosi ma o le tane po'o le asu e fa'apipi'i i luga i taimi uma pe a amata ona maualalo le sua o le vape.

 

E mafai ona e fufulu ma toe fa'aoga lauVape coils?

Na e iloa e mafai ona e fa'amama lau vape ma toe fa'aoga?Kiliki le feso'ota'iga e va'ai i la matou atoagaVape coiltaiala faamama.I totonu, matou te faʻamatalaina pe faʻafefea ona faʻamama vili vape na muai fausia ma au lava vili fau mo RDA poʻo RTA.

 

Pe a fufuluvili vape, e taua le manatua o le faamamaina o le a le foia ai nisi o faafitauli.O le isi lea mafuaaga e taua tele ai le siakiina o le vili pe a e ave i fafo mai se tane poʻofaiga pod– ina ia e malamalama pe aisea ua mu ai le vili.

 

Afai o toega vape o le mafua'aga lea o le mu o lau vili, e mafai e le fa'amama ona aveese mea o totoe ma toe fa'afo'i ai le tofo muamua o lau koila.Ae ui i lea, o le fa'amamāina o u'amea o le a le toe fa'aleleia ai le cotton mu.Afai e mu le vavae, o le faamamaina o le a le toe faʻafoʻisia le manogi o le vili.

 

Fa'afefea ona sui le Vape coil i le Pod system

 

O le a matou faʻaauau lenei tusiga e ala i le faʻamatalaina pe faʻafefea ona sui vAPE coils i se POD system.O laasaga e manaʻomia e sui ai coils i soʻo sefaiga pod e tusa lava pe tutusa, tusa lava po'o le a le masini fa'apitoa e te fa'aogaina.I lenei tusiga, matou te faʻaaogaina le Innokin EQ FLTR e fai ma faʻataʻitaʻiga.

 

A gaogao le atigipusa, aveese mai le masini ma liliu i luga i lalo.

Mimilo le pito i lalo o le pa'u e matala ma aveese.Manatua o nisi tulaga e le talafeagai lenei laasaga ona o le vili e faʻaofi saʻo i le pito i lalo o le pusa.Afai e te vaʻai i le pito i lalo o le uʻamea pe a aveese le pod mai le masini, o le pod e leai se faʻavae e mafai ona tatala.

Toso ese le u'amea tuai mai le pate.

Oomi le vili fou i totonu o le pusa.

Suia le pito i lalo o le pusa ma toe faatumu le pusa.

 

Auala e sui ai le coil i totonu o le tane Vape

O le tane Vape e sili atu le lavelave nai lo le Vape Pod, o se tasi lea o mafuaʻaga e lauiloa tele ai faiga pod i leVapers fou, o ē e fiafia e fa'afaigofie mea e mafai.Ae peita'i, afai o lo'o e fa'afou mai se POD system i se va'a VAPE atoa, o le a e iloa ai le fa'agasologa o le suiina o coil e masani lava.I lenei tusiga, matou te faʻaaogaina Aierbaita e fai ma faʻataʻitaʻiga.

 

A gaogao le tane, ave i fafoVape modma liliu i luga i lalo.

Mimilo meafaigaluega i le pito i lalo o le tane e tatala ma aveese.E fa'aogaina e Aierbaita se faiga faigofie e sui ai le u'amea, e tutusa lava ma le telefaiga pod.Afai e fa'aogaina e lau tane se faiga tulei-toso, o le a e va'ai atu i totonu o le tino tane.I isi tane tane, e mafai ona viliina vili i le pito i lalo ole tane.

Afai e fa'aogaina e le tane se faiga e sui ai le u'amea, toso ese le vili mai le tino tane.Afai e vili le vili i le pito i lalo o le tane, tatala ese mai le faavae.

Fa'apipi'i le vili fou e ala i le tuleia i totonu o le tino tane (push-pull system) po'o le viliina i totonu o le fa'avae tane (screw-in system).

Toe fa'aopoopo ma toe fa'atumu le tane.

5 fautuaga mo le suia saʻo o soʻo se meaVape coil

I vaega e lua o loʻo i luga, matou te tuʻuina atu faʻatonuga lautele mo le suiina o se sikaleti eletise e faʻaaoga ai ituaiga sili ona lauiloa e lua.masini e-sikareti(faiga pomu ma apa e-sikareti).Ae peitai, a e mauaina see-sikaretipoto masani, o le a vave ona e iloa o faʻatonuga autu mo le suiina o se sikaleti eletise e le taua tele e pei o le aʻoaʻoina pe faʻafefea ona sui lelei le coil mo le tofo sili ona lelei ma le ola coil.Fa'aoga nei fa'amatalaga e lima e sui ai le coil Vape ina ia mautinoa e te maua le poto sili ona lelei tane po'o le asu grenade system i taimi uma.

 

Ia mautinoa e sui le vili pe a gaogao lau tane po'o le pod.O le tatalaina o le tane po'o le pa'u o le a malepe ai lona fa'amaufa'ailoga i totonu ma mafua aieletise eletisei totonu o le tane e masaa i fafo.

Ina ia faatumauina le lelei o le tofo, e sili ona fufulu ma faʻagogo le fagu poʻo le paʻu i taimi uma e sui ai le vili.O le fufuluina e aveese ai vai eletise tuai e ono afaina ai le tofo.E fesoasoani foi e aveese le pefu ma le ga'o e mafai ona poloka ai le tafe o le ea.

A'o le'i fa'apipi'i levili VAPE fou, ia mautinoa e tuu sina vai faaeletonika i le pito i luga ma le itu tatala wick o le vili e saunia ai mo levili VAPE fou.O le vili amata e fesoasoani e fa'amautinoa o lo'o susū atoatoa le va'a pe a amata ona e vape, lea e fesoasoani e taofia ai le mu.

A uma ona sui le vili ma faʻatumu le tane poʻo le pod, faʻanofo mo ni nai minute e tuʻuina atu ai le eletise eletise taimi e ulu atoa ai i totonu o le vavae.

Afai o laumasini e-sikaretiei ai le mana fetuutuunai, fa'aititia le maualuga o le mana a'o le'i fa'aogaina le vili fou mo le taimi muamua.Tuu atu le taimi e alu ai le vili a'o le'i faateleina lemu le mana.


Taimi meli: Apr-19-2022